12. Politica de retur.
12.1 Conditii generale
Triom.ro poate accepta returnarea anumitor produse, carți sau cd-uri, pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea coletului. Returnarea se face pe cheltuiala clientului iar produsele returnate trebuie sa indeplineasca conditiile specificate in sectiunea Conditii de returnare a produselor.
Produsele se pot returna cu confirmare de primire prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la sediul Vânzătorului. Adresa la care se trimit coletele de retur este: Strada Ion Călin, nr.17, cod postal 20531, Sector 2, Bucuresti, România
12.1.1 Modalitati de returnare a produselor
Clientul se obliga sa notifice triom.ro despre intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la adresa mirela49@yahoo.com sau prin telefon la numarul de mobil 0724.005.877
12.1.2. Conditii de returnare a produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, impreuna cu toate documentele care le-au insotit (factura, certificat de garantie, etc.).
Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora ( lipsa sau deteriorarea ambalajului, starea produsului, etc.)
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu triom.ro).
In conformitate cu legea in vigoare, triom.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor:
- susceptibile a se deteriora;
- cu continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi pierde dreptul de retragere;
Carti
Cartile nu trebuie sa aiba colturile indoite, cotorul deteriorat, pete pe coperta sau pe pagini.
CD-uri
Poti returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier.
Te rugam sa ne contactezi sau sa expediezi emailul de solicitare retur in cel tarziu a 30-a zi calendaristica de la data livrarii, dupa acesta data cererile nu vor fi luate in calcul.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original(daca este cazul!) si toate documentele cu care ti-au fost livrate.
Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si le returnezi pe toate, doar unul din produse poate fi desigilat.
Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:
- au ambalajul deteriorat sau incomplet;
- au urme de uzura sau folosire excesiva;
- zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
- s-a facut orice tip de inscris pe cutia produsului;
Negative melodii
Produsele digitale (negativele melodiilor) fac exceptie de la conditiile obisnuite de retur intrucât sunt considerate servicii de catre legislatia in vigoare.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
12.1.3 Retur DOA (Dead on arrival)
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
12.1.4 Termene de returnare a banilor
Pentru retururile acceptate de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care triom.ro semneaza confirmarea de primire produsele returnate.