Facturare – plati
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda.
Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Facturile emise de Vanzator pentru Produsele aferente unor Comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite Clientului prin email la momentul confirmarii Comenzii de catre Vanzator. Facturile aferente unor Produse care nu au fost preluate de catre Client vor fi anulate de catre Vanzator la momentul la care aceste Produse vor fi restituite de curier sau in alt fel.
Plata se poate face de catre Client in contul Vanzatorului afisat pe triom.ro sau ramburs la posta sau curier.
11. Livrarea
Data estimata de livrare poate varia in functie de produs si este afisata in pagina produsului, in pagina de Comanda precum si in e-mailul de confirmare a Comenzii.
Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii de catre Vanzator.
Livrarea produselor se poate face prin intermediul Poștei Române sau curieratului, la o adresa specificata in formularul de comanda. Livrarea prin curier se face doar la solicitarea expresa si explicita si poate avea un cost diferit de cel afisat pe triom.ro in cosul de cumparaturi.
Costurile livrarii:
Pentru fiecare comanda plasata pe triom.ro nu se va percepe nici un cost de procesare dar se va percepe un cost de transport/livrare/expeditie care se poate vedea in cosul de cumparaturi evidentiat separat de pretul produsului.
Livrare prin posta:
Transportul este GRATUIT pentru comenzile cu livrare in Romania ce depasesc valoarea de 150 lei.
2. Livrarea prin curier:
Se face doar la solicitarea Clientului, poate avea un cost diferit de cel afisat pe triom.ro pentru Livrare, sau se poate face pe cheltuiala clientului.
Atentie! Din cauza timpului scurt de procesare a Comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra Comenzilor deja plasate.
In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), triom.ro va informa Clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar triom.ro va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.
11.1 Conditii de livrare
La solicitarea triom.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier a numarului Comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.
Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre triom.ro, la momentul ridicarii comenzii de la posta sau dupa predarea produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.
11.2 Receptia produselor
Clientul se obliga sa semneze documentul de livrare/ridicare sau bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Deasemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.
Prin semnarea fara obiectiuni a documentului de livrare/ridicare sau a bonului de livrare (in cazul livrarii prin curier) de catre Client la momentul receptiei Produsului, Clientul recunoaste in mod expres primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate iar orice reclamatie ulterioara cu privire la viciile aparente ale Produselor nu va fi luata in considerare.
11.3 Produsele digitale (negative melodii)
Produsele digitale se transmit doar in format electronic (pe adresa de e-mail specificata in Comanda), deci nu se prezinta sub forma unor produse fizice, care sa fie livrate Clientului. Plata pentru produsele digitale/negative melodii se face exclusiv prin transfer bancar, plata ramburs nefiind posibila. Dupa achizitionare, produsele digitale vor fi listate si in contul Clientului.
Este obligatia si responsabilitatea Clientului sa verifice informatiile de compatibilitate si instructiunile disponibile pe site si sa se asigure, inainte de achizitionare ca produsele digitale pe care intentioneaza sa le cumpere sunt compatibile cu dispozitivele pe care intentioneaza sa le utilizeze.
In masura in care Clientul a primit un link de download valid, in conformitate cu Comanda plasata pe site, se va considera ca serviciul pe care triom.ro s-a obligat sa il presteze a fost indeplinit si acceptat de Client. Linkurile de download oferite Clientului nu pot fi retrase odata ce au fost trimise, iar in masura in care sunt functionale, se va considera ca triom.ro si-a indeplinit toate obligatiile fata de Client. In aceste situatii nu este posibila returnarea contravalorii acestor servicii.
In situatia in care Clientul achizitioneaza un produs digital nu va fi posibila returnarea contravalorii produselor atat timp cat Clientului i s-a livrat un link de download valid care functioneaza si poate fi accesat in orice mod posibil.